De voortgang tot nu toe - Reisverslag uit Steinach, Duitsland van Maureen Kelders - WaarBenJij.nu De voortgang tot nu toe - Reisverslag uit Steinach, Duitsland van Maureen Kelders - WaarBenJij.nu

De voortgang tot nu toe

Door: Maureen Kelders

Blijf op de hoogte en volg Maureen

20 April 2015 | Duitsland, Steinach

Lieve lezers,

Zo, nu even een verslag van mijn eerste werkdagen! Ik ben sinds vrijdag begonnen op Camping Kinzigtal in Steinach, het Zwarte Woud in Duitsland. Het is een park van Vacansoleil. De collega's zijn enorm aardig, het team waarin ik werk is echt super leuk! We moeten alleen op dit moment het minst leuke werk doen, namelijk het schoonmaken en in orde maken van de caravans (mobile homes).

Het werk op zich is niet erg maar ik heb op dit moment nog niet het gevoel dat ik voldoening krijg van het werk wat ik doe. Dit omdat er nog geen gasten zijn. Maar ik hoor van mijn collega's die dit werk al langer doen dat hier verandering in komt zodra de eerste gasten op het park komen. Ik wacht dus vol smacht op de eerste gasten!

Verder moet ik zeggen dat de mobile home waar ik zelf in slaap en leef en eet, me goed bevalt! Ik vind het heerlijk om even alleen te zijn en een moment voor mezelf te nemen. Daar heb ik nu alle tijd voor nadat ik klaar ben met werken. Ik moet zeggen dat dat gedeelte van de hele nieuwe start wel goed bevalt. Het enige wat er jammer aan is, is dat je familie en ook vrienden niet kunnen zien hoe je het maakt. Hoe het gaat met je, je collega's, je werkzaamheden en het op jezelf zijn.
Gelukkig hebben we in 2015 genoeg mogelijkheden om in contact te komen met het thuisfront. Alles komt wel weer goed, het heeft gewoon tijd nodig. Ik moet zeggen dat het gemis van thuis met ups en downs gaat. Maar in ieder geval al beter als de eerste dag.

Al met al is het me tot nu toe nog honderd procent meegevallen, de uren gaan snel, de dagen gaan snel, het werk schiet op, de collega's zijn leuk en ik houd mezelf goed bezig hier!

Tot het volgende verhaal allemaal!

  • 20 April 2015 - 22:11

    Buuf:

    Heey Maureen...leuk om te lezen dat je het goed stelt daar!! Komt goed!!!!!

  • 20 April 2015 - 22:14

    Maud:

    Goed bezig schat. Ik ben trots op je. Laat die gasten maar komen!!

  • 20 April 2015 - 23:53

    Snellen:

    Laat ze maar komen de vacantie vierders,je zal je niet vervelen Maureen.We lezen wel wanneer ze zijn gearriveerd gr.van ons.dank voor je verslag

  • 21 April 2015 - 11:34

    Arno.:

    Fijn dat je je draai begint te vinden. Leuk om dit zo te volgen schat. Keep up the good work. ;):).

  • 21 April 2015 - 11:34

    Arno.:

    Fijn dat je je draai begint te vinden. Leuk om dit zo te volgen schat. Keep up the good work. ;):).

  • 21 April 2015 - 17:11

    Olga:

    Hoi lieverd, groeten vanuit zonnige Best! Blij dat goed met je gaat. Elke werk heeft leuke en minder leuke kanten, maar dat weet je zelf ook! Net als in muziek - een voorspel, spannend maar nog niet hellemaal. De actie moet nog komen! En dan de echte spel! En voorlopig geniet van de rust en de tijd voor jezelf. De drukte komt vanzelf!!! Dikke knuffel!!

  • 23 April 2015 - 11:17

    Sander:

    Hi Maureen, fijn dat je het naar je zin hebt, wensen je veel succes.
    Groeten Carla en Sander

  • 24 April 2015 - 20:01

    Oma Riet:

    Hoi Maureen, ik zag vandaag pas jouw 2e reisverslag, maar ik had je deze week al een keer gesproken.
    Fijn dat het goed met je gaat, je vindt je draai wel. In het begin is alles moeilijk.

    Leuk dat je een fijn plekje voor je zelf hebt om alles eens op een rijtje te zetten.
    Geniet nog even van de rust, straks komt de hele meute en krijg je het nog druk genoeg.
    Veel succes en werkplezier !
    Groetjes, Oma en Adri (kus)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 4215

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 03 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: